با توجه به اینکه ۱۰ میلیون از بدهی شما پرداخت شده، باید پرینت تراکنش را ضمیمه لایحه دفاعیه کنید تا دادگاه مبلغ کسر شده را محاسبه و حکم را فقط برای مابقی (۱۰ میلیون) صادر کند، اگر نروید، حکم غیابی صادر میشود که اجرا و جلب آن راحتتر است.
سلام حتماً در دادگاه برای دفاع حضور پیدا نمائید وگرنه محکوم به کل مبلغ خواهید شد. در دفاع از خویش، به رسید پرداختی استناد بفرمائید تا نسبت به الباقی مبلغ، محکوم شوید.