درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سفته

با سلام من 17 شهریور 1404 20میلیون سفته به یکی دادم تاریخ پرداخت 25 شهریور 1404 بوده من 5 مهر 1404 10 میلیون پول توی کارتخوان مغازش کشیدم وه قبضش موجوده الان در تاریخ 16 اردیبهشت 1405 رفته روی سفته شکایت کرده و درخواست 20 میلیون کرده الان چی میشه؟؟ اگه نرم‌ دادگاه چی میشه؟؟ اگه برم چی میشه؟؟ ممنون میشم جوابمو بدید

پاسخ ها

با توجه به اینکه ۱۰ میلیون از بدهی شما پرداخت شده، باید پرینت تراکنش را ضمیمه لایحه دفاعیه کنید تا دادگاه مبلغ کسر شده را محاسبه و حکم را فقط برای مابقی (۱۰ میلیون) صادر کند، اگر نروید، حکم غیابی صادر می‌شود که اجرا و جلب آن راحت‌تر است.

سلام حتماً در دادگاه برای دفاع حضور پیدا نمائید وگرنه محکوم به کل مبلغ خواهید شد. در دفاع از خویش، به رسید پرداختی استناد بفرمائید تا نسبت به الباقی مبلغ، محکوم شوید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص