درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مزاحمت

با سلام مدت 2سال بیشتر بر سر دفاع از دختری در محله با دو جوان درگیر بعد از مدتی متوجه شدم توسط هم انها و هم دیگر همسایه هایی که پسرانی هم سن وسال ان دو نفر دارند تعقیب وهر چه با دشنام میخواهم کار را یکسره وختم کنم وارد هیچ درگیری فیزکی نمی شوند حال دیگر احساس میکنم دیگر تحملم تمام وموجب رفتن به طرف قتل و خونریزی سوق داده میشم چکار کنم

پاسخ ها

درگیری یا قتل راه‌حل نیست و مسئولیت کیفری سنگین دارد؛ مسیر ایجابی معمول شکایت تهدید و مزاحمت و تعقیب از طریق کلانتری یا دادسرا و درخواست تأمین و منع مزاحمت است.

سلام به هیچ وجه به شکل گفته شده، وارد عمل نشوید و این موضوع را به کلانتری گزارش دهید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص