درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مطالبه وجه

من راننده نیسان هستم پارسال منو فرستادن که خاکشیر بار بزنم بیارم،یه چکی هم بهم دادن که بدم به صاحب بار منم رفتم پیش دلال اون منطقه و باهم رفتیم و بارگیری کردم و چک رو به صاحب بار تحویل دادم.الان بعداز یک سال دلال از من شکایت کرده که من بار بردم و پولشو ندادم صاحب اون بارم به عنوان شاهد معرفی کرده و گفته که فیلم دوربین هم موجوده من باید چکار کنم

پاسخ ها

با ارائه چک تحویلی و توضیح نقش صرفاً راننده بودن و درخواست جلب صاحب چک به‌عنوان ثالث، انتساب دین به شما قابل نفی است.

شما صِرفاً راننده بوده‌اید و فقط چک را تحویل داده‌اید فلذا با بیان این موارد، دعوای آن شخص را بی‌اثر بنمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص