درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خسارت خواب ماشین

من یه خودروی باری گرفتم که به دلیل قانونی تعویض پلاک نشد ود دادخواست فسخ دادم که بعد از 16 ماه رای دادگاه به اجرا درامد و طرف پول منو همراه با تاخیر تادیه داد وماشین و پس گرفت. الان من میتونم خسارتی که تو این 16 ماه ماشین تو پارکینگ خونم خواب بوده بگیرم چون من این ماشین باریو گرفته بودم که کار کنم باهاش ولی به دلیلی دادخواست فسخ که داده بودم استفاده نکردم الان میتونم دادخواست خسارت خواب ماشین رو بدم یا خیر؟

پاسخ ها

در صورت اثبات ورود ضرر و رابطه مستقیم میان عدم امکان استفاده و تخلف فروشنده، مطالبه خسارت عدم‌النفع یا خواب خودرو قابل طرح است ولی پذیرش آن قطعی نیست.

خیر؛ خودرو بعد از فسخ، متعلق به شما نبوده که حال بخواهید خسارت خواب خودرو را دریافت نمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص