درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خیانت در امانت

با سلام. من حدود 4ماهه در مغازه میوه فروشی کار کردم بعد اینکه حقوق منو نداد با یکی از دوستاش که هم محله ای هم هستن نقشه کشیدن یه روز ک صبح دوستش اومد میوه خرید حدود 50هزار تومن شد.گفت شماره کارت بده من گفتم که شماره کارت روی دیوار هست.بعد یکیم اینور انور گفت غیرفعاله شماره کارت خودتا بده بعد ک دادم صاحب مغازه و برادرش وارد مغازه شدن و با ضرب جرح و تهدید کشتن منو از من یک دستنوشته گرفتن که کار همیشگی هست اینکار و من کلا پول رو به حساب خودم میزدم بعد رفت شکایت کرد رفت کارشناسی و کارشناسی من رو به عنوان اینکه پول میزدم به حسابم متهم نکرد.حتی فیلم های دوربین رو هم برش زده اورده که ضرب جرح من پیدا نباشه.الان چرا پرونده من رفته دادگاه بدوی.مگه حرف کارشناسی اوکی نیست گفته من 600ملیون پول ورداشتم.ولی کلا حساب من 15ملیون در حین 1سال کار کرده که 2ملیونش در جواب کارشناسی نامعلومه که از مغازست یا دوستانم ولی خب رد کرده

پاسخ ها

دادگاه می‌تواند برخلاف نظر کارشناسی پرونده را به رسیدگی بدوی ارجاع دهد و اختلاف در ادله ملاک است.

سلام چه قراری صادر شده است. اگر قرار منع تعقیب صادر شده، شاکی می‌تواند اعتراض کند تا پرونده به دادگاه کیفری ارجاع داده بشود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص