درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سلام

سلام وقت بخیر برادر من در دی ماه ب جرم حضور در اغتشاشات سه ماه و ده روز تا برگذاری دادگاه در بازداشت موقت بوده وبعد از دادگاه با حکم قاضی با وثیقه آزاده شده یکسال حبس تعزیری و 8میلیون جزای نقدی براش بریدن بنظر شما اعتراض زدن بهتر است یا تسلیم ب رای زدن؟؟هیچکاری در شلوغی ها نکرده و فقط عبور میکرده از اون خیابون. 17 سال سن داره و نمیخوایم که زندان بره چیکار باید بکنیم لطفا راهنمایی کنید...گفتن از یکسال 3ماه بازداشت کسر میشود 9 ماه باید ب زندان برود راه حل شما چیست؟؟

پاسخ ها

اعتراض امکان‌پذیر است ولی شانس تغییر رای کم است؛ درخواست تبدیل حبس به تعلیق یا آزادی مشروط در صورت شرایط وجود دارد.

سلام وضعیت پرونده تعیین‌کننده هست تا مشخص بشود با توجه به ادله موجود، آیا اعتراض فایده دارد یا نَه.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص