درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از مدیر ساختمان

با سلام ساختمان ما 4 واحد هست که 3 واحدش را چند شریک بنگاه دار خریدن و اجاره دادن به آشناهاشون چون اکثریت هستن یکیشون خودشو مدیر ساختمان اعلام کرده و هزینه های غیر معقول و هزینه های بدون فاکتور به ما تحمیل میکنن در ازای مطالبه فاکتور و رسید از،طرف ما از ارائه خودداری کرده و آسانسور طبقه را قطع کرده ما چه اقدامی باید انجام بدهیم؟

پاسخ ها

مدیر ساختمان باید با توافق کلیه مالکین انتخاب شود؛ عدم ارائه مدارک و قطع خدمات غیرقانونی است؛ می‌توان به شورای حل اختلاف یا مراجع قضایی ملک مراجعه کرد.

سلام مدیریت ساختمان با تصویب در مجمع عمومی تعیین خواهد شد. به علاوه، اگر بدون اظهارنامه، اقدام به قطع کرده باشد، یک اقدام غیرقانونی محسوب می‌شود که از طریق دادگاه قادر به شکایت هستید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص