درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - رضایت برای علمک گاز

آیا علمک گاز که برای خودم هستش و همسایه سمت راست از آن به طور مشترک استفاده میکنید و خودش به همسایه ی بغلی خود داده و سومین ملک که دو تا منزل دو طبقه یعنی 4 واحد است میتواند بدون اجازه و رضایت محضری از علمک شخصی من استفاده کند؟ و اینکه 4 تا واحد اون ساختمون 1 عدد بغلش و دوباره 1 عدد بغلش همزمان یعنی 7 واحد از یک علمک استفاده کنند فشار گاز پایین نمی آید؟

پاسخ ها

استفاده مشترک بدون رضایت مالک غیرمجاز است؛ فشار گاز کاهش متغیر و بستگی به مصرف دارد.

از علمک متعلق به شما نمی‌تواند بدون رضایت‌تان استفاده کند و شما قادر به ممانعت از این اقدام می‌باشید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص