درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مشاوره

سلام خدمت وکلای عزیز سال 1401 یه خودرو خرید و فروش شده بین دو شخص خریدار و فروشنده مقداری از پول خریدار امانت پیش ما بوده که خریدار اعلام کردن با برای چند نفر واریز کردیم و رسیداش هم موجود بعد الان خریدار و فروشنده گویا به مشکل خورده بودن و خریدار رفته از فروشنده و من و دو نفر دیگه شکایت کرده مبنی بر تعیین خسارت و مطالبه خسارت از همه مون با این که به دادگاه رسید ها رو ارائه دادیم و صحبت گردیم دادگاه بازم اومده به مقدار 100 میلیون برای هرکدوم توقیف اموال بلامعارض داده ممنون میشم راهنمایی کنید البته هیچگونه قولنامه ای ، سند مالکیت وسیله نقلیه فروخته شده و ... از بنده نیست

پاسخ ها

ارائه رسیدها و عدم مالکیت قطعی شما می‌تواند دفاع باشد؛ شکایت احتمالا علیه ناقضان معامله است نه واسطه.

سلام ارائه رسیدهای واریز وجه به حساب فروشنده و توضیحات شما در دادگاه، نشان‌دهنده حسن نیت و دخالت شما در معامله به عنوان یک امانت‌دار بوده است. شما طرف قرارداد نبوده‌اید. به علاوه، تأمین خواسته با پرداخت خسارت احتمالی توسط تقاضاکننده انجام می‌شود و مهم این هست که در انتها، حکم دادگاه چه می‌باشد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص