ارائه رسیدها و عدم مالکیت قطعی شما میتواند دفاع باشد؛ شکایت احتمالا علیه ناقضان معامله است نه واسطه.
سلام ارائه رسیدهای واریز وجه به حساب فروشنده و توضیحات شما در دادگاه، نشاندهنده حسن نیت و دخالت شما در معامله به عنوان یک امانتدار بوده است. شما طرف قرارداد نبودهاید. به علاوه، تأمین خواسته با پرداخت خسارت احتمالی توسط تقاضاکننده انجام میشود و مهم این هست که در انتها، حکم دادگاه چه میباشد.