درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - هزینه کنسول

سلام. شهرداری بابت کنسول از مالکی جهت دریافت سند مسکونی پول خواسته،ایا این هزینه را همه مالکین باید بدهند یا کسانی که کنسول دارند باید پرداخت کنند ؟ در ضمن نمای ساختمان روی کنسول قرار دارد. سپاس از راهنمایی شما

پاسخ ها

هزینه کنسول معمولاً فقط از مالکانی دریافت می‌شود که پیش‌آمدگی یا کنسول دارند.

سلام همه مالکان موظف به پرداخت هزینه‌های مربوط به کنسول باشند. در حالی که در موارد دیگر، فقط مالکانی که درخواست کنسول داشته باشند، موظف به پرداخت هستند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص