درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جانبازی یا غرامت یا ایثارگری

من 8 ماه اندیمشک بودم و 2ماه شیراز. شیراز که اومدم به گروهانم گفتم پارگی رباط صلیبی و مینیکس دارم گفتن باید بری بازرسی گروهان. اونا منو فرستادن بازرسی و حفاظت پادگان گفتن چجوری اینطوری شدی گفتم اندیمشک. بعد گفتن کسی اونجا داری ک تایید کنه گفتم نه. گفتن برو بهت خبر میدیم. 2روز بعد گفتن برو نوبت عمل بگیر. بعد بهم 2تا برگه دادن ک داخل نزدیک 30 امضاء گرفتم از کل پادگان بخاطر عملم. من در درمانگاه * در شهر شیراز عمل کردم دکتر * بود. بعد بهم گفت واسه استعلاجی باید بری بیمارستان ارتش ک. روبروی پادگان خودمون بود رفتم. دکتر 2ماه استعلاجی بهم داد. بعد برگشتم شهر خودمون. بعد از 1ماه فرمانده گروهانم بهم زنگ زد گفت نامه استعلاجی ات باید بیاری تایید کنی گفتم چشم. منم فردا برو پادگان دادم بهداری پادگان 2ماه رو تایید کرد. اون زمان هزینه عملم 2میلیون شد ک نامه رو ب بیمه بردم. یه مبلغی از 2میلیون بهم برگردوند بهم گفتن این نوع عمل اول باید خود سرباز هزینه اش پرداخت کنه بعد فیش واریزی اون رو ببر بیمه یه مبلغ بهت برمیگردونه. در حال حاضر پادگان اندیمشک منحل شده مدارک که فعلا هیچی در دست ندارم ولی میتوانم بروم از بیمارستان بگیرم. الان خواستم بدونم شامل جانبازی یا غرامت یا ایثارگری میشوم؟

پاسخ ها

در صورت اثبات ارتباط آسیب با خدمت، امکان بررسی برای غرامت یا درصد جانبازی وجود دارد ولی قطعی نیست.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران یا بیمه نیروهای مسلح، اطلاعات بیشتری در مورد شرایط و مدارک لازم کسب کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص