اگر بیماری توسط کمیسیون پزشکی و مقررات اداری مربوط به معلولیت یا بیماریهای خاص تأیید شود ممکن است امکان کاهش ساعت کاری فراهم شود.
سلام کارمندان رسمی که به بیماریهای مزمن و شدید مبتلا هستند، میتوانند با ارائه مدارک پزشکی و تأییدیه از سوی پزشک معالج خود، از کاهش ساعت کاری موظفی یا سایر تسهیلات ویژه بهرهمند شوند.