سلام برای بازسازی و مرمت بایستی پروانه ساخت أخذ بشود تا از انشعاب گاز بهرهمند شوید.
باید برای این کارها پروانه ساخت داشته باشید
درود؛ بناهای احداثی قبل از سال 1372 از شمول عوارض تغییر کاربری جهاد کشاورزی معافند، اما دهیاری طبق قانون تشکیلات شوراها حق کنترل بنا را دارد. برای رفع ممانعت، باید دادخواست الزام به واگذاری انشعاب گاز را علیه دهیاری و اداره گاز در دیوان عدالت اداری مطرح نمایید.
بهطور معمول اگر مجوز جهاد کشاورزی برای مرمت و نامه گاز صادر شده باشد الزام به پروانه جدید قطعی نیست اما اختلاف معمولاً با مراجعه به بخشداری یا طرح موضوع در فرمانداری قابل بررسی است.