درود؛ بله، امکان انصراف وجود دارد، اما مستلزم بازپرداخت یکجای مبلغ دریافتی (قسط اول) به انضمام سود دوران مشارکت و جرایم احتمالی طبق قرارداد بانکی است. برای تسویه زودهنگام و فک رهن باید مستقیماً به شعبه بانک عامل تسهیلاتدهنده مراجعه نمایید.
سلام قرارداد وام منعقد شده و امکان فسخ یکطرفه نیست مگر اینکه موافقت دو جانبه حاصل بگردد. به همان مرجعی که وام را أخذ نمودهاید، مراجعه داشته باشید.
بله اصولاً امکان انصراف پس از دریافت قسط اول بهطور کامل منتفی نیست اما معمولاً مشروط به مراجعه به بانک عامل و بنیاد مسکن، تسویه مبلغ دریافتی و تنظیم صورتجلسه توقف طرح است.