درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - هزینه کنسول ساختمان

سلام،بابت کنسول یک مجتمع 16 واحدی شهرداری مبلغی در خواست کرده ،ایا ان پول را همه مالکین باید بدهند یا کسانی که کنسول دارند؟ در ضمن نما ی ساختمان روی کنسول است سپاسگزارم.

پاسخ ها

درود؛ عوارض یا جرایم کمیسیون ماده 100 بابت کنسول و پیش‌آمدگی‌های اختصاصی که منحصراً در تصرف واحدهای خاصی است، تنها بر عهده مالکین همان واحدهاست و سایر مالکین مشاعی که از این فضای اضافه استفاده اختصاصی نمی‌کنند، قانوناً تکلیفی به پرداخت آن ندارند.

سلام پرسش تکراری هست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص