درود؛ عدم پرداخت حق سرپرستی مقرر در قرارداد تخلف است. شما میتوانید با استناد به احکام ارتقا، قراردادها و فیشهای حقوقی، دادخواست مطالبه مابهالتفاوت حقوق و مزایای معوقه را در هیات تشخیص اداره کار مطرح کنید؛ مرور زمان در دعاوی کارگری وجود ندارد و حقوق شما قابل وصول است.
از طریق کارگزینی و یا عالی ترین مقام اجرایی اداره متبوع خود باید پیگیری کنید اگر نتیجه نداد از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کنید
امکان مطالبه مابهالتفاوت چهار سال از طریق طرح دعوای حقوقی ، کارگری علیه کارفرما (با استناد به احکام، فیشها و مقررات داخلی) وجود دارد و رفتار کارفرما هم میتواند در هیأت بدوی یا حل اختلاف اداره کار بهعنوان تخلف اداری و کارفرمایی مطرح شود.