درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تامین اجتماعی و اداره کار

سلام . من حدود چهار سال در کارگاه چاپخانه مشغول بکارم و قرارداد کار هم از همون ابتدا نداشتم و در این مدت هم لیست بیمه تامین اجتماعی من توسط کارفرما رد شده است . کارفرما آخر هر سال هم سنوات و عیدی اون سال را مطابق حقوق همون سال پرداخت کرده . یعنی یک پایه حقوق بابت سنوات و دو تا پایه حقوق هم بابت عیدی . حالا سوالی که دارم اینه که ، کارفرما برای سال جدید 1405 ، شروع کار را از اردیبهشت ماه اعلام کرد و به ما گفت بیاییم سر کار . و حقوق فروردین ماه را گفت نمیدم چون من آخر هر سال با شما تسویه میکنم و برای سال جدید هر موقع شروع بکار کنم حقوق را پرداخت میکنم ، حالا می خواستم بدونم آیا ایشان طبق قانون درست میگن یا نه ؟ اگه هم حق با ایشان نیست راهکار چیه و من چه دلیل قانونی برای کارفرما بیان کنم که مجاب شود . با تشکر از شما

پاسخ ها

باید بررسی شود

سلام کارفرما درست می‌گوید؛ چرا که فروردین ماه، کاری نکرده‌اید که مستحق دریافت حقوق باشید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص