درود؛ مبنای افزایش حقوق قانون کار، مصوبات شورای عالی کار است که از ابتدای فروردین هر سال لازمالاجراست. مدیر مدرسه قانوناً موظف است حقوق شما را از ابتدای سال بر اساس نرخ جدید محاسبه نموده و مابهالتفاوت 6 ماهه را به عنوان معوقات پرداخت کند؛ قابل پیگیری در اداره کار است.
سلام قراردادی که برخلاف قوانین آمره باشد، باطل است اما در مورد مبلغ حقوق، اصل بر توافق طرفین است مگر اینکه حداقل دستمزد سالانه که از اول فروردین هر سال اجرا میشود، رعایت نشده باشد.