درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اتهام خسارت به اموال

من با شوهرم صیغه بودم شوهر دومم بود در واقع بعد یه خونه خریدیم سه دنگ سه دنگ بعد که صیغه ناممون تموم شد اون رفت من موندم تو خونه قسطشم قرار بود کامل بده که نداده و من خودم دارم میدم حالا رفته شکایت دروغی کرده برای خسارت به اموال که تو خونه دارم حالا من باید در شورای حل اختلاف چه صحبتی کنم؟

پاسخ ها

درود؛ در بزه تخریب، شاکی باید سوءنیت و وقوع عمدی خسارت را ثابت نماید. شما در مرجع قضایی با ارائه سند مالکیت 3 دانگ و مدارک پرداخت اقساط بانکی، دفاع کنید که تصرفاتتان در ملک مشاعی شرعی و قانونی بوده و هیچگونه تخریب فیزیکی با سوءنیت مجرمانه انجام نپذیرفته است.

او می‌بایست ثابت کند که شما به اموال وی خسارت وارد نموده‌اید. در ثانی، جلسه‌ی شورای حل اختلاف به منظور صلح و سازش برگزار می‌شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص