درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازپس گیری ماشینی که پولش را پرداخت نموده ام

سلام و خسته نباشید خدمت وکلای عزیز بنده سال401از برادر خانوم خودم حواله ماشینی را که بنام انهادرامده بودخریدار ی نمودم وتمام پول ماشین را از طریق بانک به حساب انهاریخته وپول حواله ام حتی بهشان دادم و قولنامه دستیم نوشتیم که قرارشد وقتی سندش امد بنامم کنندکه حتی تمام برگه های ماشین و فاکتورهایش دست خودم است وبرای ثبت گارانتی خودم ماشین راسه دفعه به نمایندگی بردم و گارانتیش به نام من ثبت شده که برگه اش رادارم که متاسفانه به مشکل برخوردیم و از همسرم جدا شدم و انها ماشین را برده اند و سند را به من ندادند و تمام پیامهایی که اون موقع در ارتباط با ماشین و خریدان و پول که به انها داده ام راهم دارم ایا راهی برای بازپس گیری دارد ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ ها

حتما وکیل بگیرید راهکار داره

سلام دادخواست به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی خودرو از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص