درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت

سلام من در یک پرونده کلاهبرداری تبرعه شدم و مدیر عامل شرکت محکوم به زندان و رد مال شد این حکم در دادگاه بدوی و تجدید نظر و حتی دیوان عالی هم تایید شده در حکم نوشته شده بوده که من عنوان مستقلی در گرفتن پول ها نداشتم و سو نیت من برای دادگاه محل تردید است ...چون من فقط کارمند شرکت بودم و از هیچی خبر نداشتم و با دستور مدیر عامل پول به حسابم واریز و خارج میشده و همه اینا در حکم قید شده بوده حالا بعد از گذشت 3 سال ار زمان حکم . یک نفر دیگه از مشتری های شرکت که در اون زمان شکایت نکرده بوده ..الان آمده از من و شرکت و مدیر عامل دوباره شکایت کرده .. الان اگر من یک لایحه بفرستم و حکم های تجوید نظرو بدوی رو بزارم .آیا پرونده برای من بسته میشه یا نه چون دقیقا همون مدارکی که تو پرونده قبلی بوده اینجا هم هست و تنها مدرک علیه من یک رسید واریز و اسم من که داخل شرکت و حتی فکر کنم خود شاکی هم حکم قبلی رو به عنوان مدرک که مدیر عامل کلاهبردار در پرونده گذاشته

پاسخ ها

اگر در همون مورد و موضوع شکایت یکی است و منجر به صدور حکم شده دوباره رسیدگی نمیشود

سلام هر پرونده، شرایط ویژه‌‌ی خود را دارد و قاضیِ پرونده‌ی جدید، لزوماً به مانند قاضیِ پرونده قدیمی رأی نمی‌دهد لیکن ارسال لایحه از جانب شما بی‌تأثیر نیست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص