درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف موتور

سلام بنده با موتور تصادف کردم و سرم و وام آسیب دیده موتورم .... بعد ندارم مربوطه رو دادم به بیمه برگه تفهیم کروکی میخواد برگه کروکی افسرو‌دادم برگه ای که طرف امضا کنه که مقصره بعد کلانتری ها تو شرایط جنگی الان بیرون مث کارتخوابا چادر زدن و رفتم می‌گفت بگپرونده بایکانیه گفتم شاید جنگ دوسال نمود نشد تو این جادر موندی می‌گفت دو سال دیگه بیا باید چیکار کنم خدا وکیلی یکی درجه داشت تازه عالی رتبه بود ولی گفتم دوتا ساندیس و کمپوت بخر به خودت سر بزن اصلا کار نمیدازه چیکار کنم .وکیل بخوام بگیرم بیفته دنبال کارام کن سر در نمیارم چقدر پول میخواد ؟همتون مشتی و پر طرفدارید همین وقت می‌ذارید

پاسخ ها

کاربر محترم هزینه وکیل توافقی است و اینکه می‌توانید به نظر افسر مربوطه اعتراض بزنید 

سلام برای أخذ وکیل دادگستری، گزینه "وکیل می‌خواهم" را لمس بفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص