درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فروش ماشین وکالتی

باسلام و خدا قوت من یک ماشین فروختم دوباره وکالت دادم بار اول چهار ماه وبار دوم یک ماه حالا بعد از چند ماه یک اضهار نامه پیامک شده که کسی که نمشناسمش از من شکایت کرده ومیگه که این اقا به من وکالت نداده ومن به کسی که ماشین بهش فروختم زنگ زدم وبهش میگم شماره اینی که ماشین بهش فروختی بده میگه ندارم واین اقامیگه به من وکالت بده حالا من چه کار کنم به خریدار اولی وکالت بدم یا کسی که ازمن شکایت کرده ؟یا به هیچکدام وکالت ندم؟؟لطفا یک راهنمایی کنید ممنونم

پاسخ ها

با درود 

به هیچ کدام وکالت ندهید تا از طریق قانونی پیگیری نمایند.

کاربر محترم مفاد حکم شخص دوم را رویت و چنانچه طبق مفاد حکم ملزم به اعطای وکالت هستید اقدام در غیر اینصورت به هیچ کدام وکالت ندهید مگر به توافق کتبی نفر دوم به نفر سوم وکالت دهید یا حکم قانون

سوالات مرتبط

وکلای متخصص