با درود
ابتدا اینکه تکلیف یک دانگ باقی مانده مشخص نیست و سپس اینکه دو دانگ دیگر نیز به نام فروشنده نیست در نهایت مالی به شما فروخته شده که حداقل نیمی از آن متعلق به وی نبوده بی گمان اگر عمل فروشنده پس از تعقیب کیفری فروش مال غیر تلقی نگردد ، در بحث حقوقی عمل ایشان فضولی محسوب میشود و نسبت به سه دانگ معامله صحیح صورت نگرفته است.
کاربر محترم چنانچه ملک مشاعی باشد کلیه مالکین باید مبایعهنامه شما را امضاء کنند در غیر اینصورت بره فروش مال غیر محقق شده