درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مهریه، اعسار

سلام وقت بخیر؛ خانومم درخواست پرداخت مهریه کرده من اعسار زدم ولی نتونستم در دادگاه حاضر بشم الانم ابلاغیه اومده اعسار شما ابطال شده و تا 20 روز دیگه قطعی میشه خواستم بدونم که میتونم یه بار دیگه اعسار بزنم. یا کاره دیگه ای میتونم انجام بدم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

پاسخ ها

سلام بله میتونید اعسار بزنید منتها رفع جلب نمیکنه تا زمان صدور رای به نفع شما

از یک سری از حقوق محروم می‌شوید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص