درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - با شخصی که دیگران را آزار میدهد چه باید کرد؟

سلام. سال هاست مادرم ما (بچه هایش) را با کارهایش خیلی آزار میدهد. او از آزار دادن دیگران لذت میبرد. موقع آشپزی در غذای ما هرچیز مضری که گیرش بیاید میریزد(حتی وایتکس). او وسواس است و دائما در خانه ما بوی انواع شوینده می‌آید ،بدون دلیل بسیار غر میزند و جیغ داد میکندو فحش میدهد. گاهی لباس های ما را بدون اطلاع ما دور میریزد، وسایل ما را خراب میکند.به سلامتی ما بارها آسیب زده و ما بارها به پزشک مراجعه کرده ایم و می کنیم و هزار آزار ریز و درشت دیگر...و با این حال ما هرگز هیچ وقت مدرکی از او نداریم و نمیشود. هر وقت هم به او اعتراض می‌کنیم قبول نمیکند و کارهایش را نمی‌پذیرد هرگز و جالب است که همیشه دست پیش را میگیرد . ادعا میکند که مشکلی ندارد. و متاسفانه پدرم هم از این کارها اطلاع دارد و از او حمایت می‌کند و ما را میزند . ولی متاسفانه مادرم از لحاظ روانی اصلا سالم نیست. ما واقعا درمانده و آزرده شده ایم. چه کنیم؟ آیا راهی هست یا باید دیوانگی هایش را تحمل کرد و ادامه داد؟

پاسخ ها

با سلام از وی شکایت کنید 

 شکایت کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص