درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مدارک پزشکی و آبروریزی توسط همسر سابق

با سلام و خسته نباشید من و همسر سابقم پرستار بودیم و در یک بیمارستان خصوصی مشغول به کار بودیم . (بعد طلاق من استعفا دادم) بعد از جدایی بنده ازدواج کردم و برای زایمان همسر دومم و بدنیا اومدم بچها به همون بیمارستان مراجعه کردیم. با اینکه اون خانم پرستار ما نبوده تمام مدارک پزشکی مارو پخش کرده بین همکارهاش و حتی به خانواده همسر دومم هم گفته که وقتی بچه و نوه هاتون اینجا بدنیا اومدن مدارک معتادی و تشنج و بیماری های بچهاتون دست به دست می‌چرخید تو بیمارستان . لطفا راه نمایی بفرمایید من باید از بیمارستان شکایت کنم یا از اون خانم یا ..... ممنون از سایت خوبتون

پاسخ ها

با سلام از وی با عنوان افشا اسرار خصوصی شکایت کنید 

می‌توانید اقدام کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص