درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کامپوزیت دندان

با سلام من 1یکم عید 1405 کامپوزیت دندان انجام دادم و روز 13ام عید همشون ریختن ولپر شدن قالبی کنده شدن و دندان های خودم خیلی تراش خوردم آیا می‌توان خسارت دندان هایم را بگیرم بیش از حد نازک و شکننده شدن

پاسخ ها

با سلام بله می‌توانید شکایت کنید 

قابل اقدام است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص