درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تجاوز و حاملگي سقط جنين يا نگهداري

سلام حاملگي در تجاوز چي مي شه؟ اگر بچه سقط نشه چه حكمي براي زن داره و اگر پدر بچه . گردن نگيره چي؟ يا اگر بچه رو بخواد اصلا چي كار بايد كرد بچه رو سقط كرد يا تحويل صاحبش داد و يا اين كه به دنيا اومد بكشيم . تكليف بچه چي مي شه . مي شه توضيح كامل بديد بايد چي كار كرد. جنين ماه چهارم تقريبا

پاسخ ها

با سلام کودک زنا زاده می‌شود در این شرایط اگر پدر برای گرفتن شناسنامه حاضر نشود به کودک با نام خانوادگی مادر شناسنامه داده میشود 

اگر تجاوز به عنف باشد زن مجازات نمی‌شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص