با سلام، تعیین تقصیر ۱۰۰ درصدی راننده با توجه به نظریه اولیه مأمور نیازمند کارشناسی مجدد در دادگاه است؛ برای اعتراض و اثبات بیاحتیاطی راننده با من در ارتباط باشید.
سلام شما قادر هستید که به نظر کارشناس اعتراض بنمائید تا مجدداً بررسیها به انجام برسد.
اعتراض به نظر کارشناس
سلام اعتراض بگذارید
می توانید به نظر کارشناس اعتراض کنید