درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اموال منقول

سلام وقت بخیر من پارسال خرداد ماه جهیزیه ام رو تحویل گرفتم ولی ی سری وسایل داشتم مثل مدارک تحصیلی والبوم عکسای بچگیم ولباس هام و عروسک هام و وسایلی که بعدا خانواده ام کادو گرفته بودن رو ندادن وگفتن تو لیستت نیست حتی سیسمونی که خانواده من گرفتن ندادن از همه شون عکس و فیلم دارم که اون وسایل هارو با جهیزیه ام بردم ولی تو لیست دیگه نمیشد که عروسک و مدارک رو به عنوان جهیزیه نوشت الان شکایت کردم میگن اگه شوهرت بگه دست من نیست و قسم بخوره تو دادگاه و نده دیگه تمومه میخواستم بدونم شکایتم به نتیجه میرسه یا اگه شوهرم بگه دست من نیست ب نتیجه نمیرسم؟ درضمن برا سیسمونی و چندتا وسایل دیگه فاکتور دارم

پاسخ ها

با سلام، وجود فاکتور و عکس و فیلم دلیل محکمی است و سوگند شوهر بدون بیننده مبنی بر عدم تصرف، پرونده را تمام نمیکند؛ برای ارائه استراتژی اثبات در دادگاه با من در ارتباط باشید.

اثبات این موارد دشوار است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص