درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گواهی رانندگی افراد معلول

سلام خسته نباشید بنده مبتلا به معلولیت عضلانی دوشن هستم اما مدتی هست برای گواهی رانندگی و سپس خرید خودرو گام برداشتم، به عقیده بنده مشکلی در رانندگی با خودروی اتومات برایم وجود ندارد و بارها نیز امتحان کردم و مطمئنم هستم توان رانندگی با تمام قوانین رانندگی و نهایت احیاط رو دارا هستم اما در کمیسیون پزشکی گواهی رانندگی فراجا امام سجاد ، پزشک فقط با پرسیدن اسم بیماری، و بدون اینکه تستی از بنده بگیره فورا بنده رو به بیرون از اتاق هدایت کرد و گفت جواب در هفته آینده مشخص میشه و مشخص شد که بنده رو کردن، قبل از اینکه اقدام کنم برای کمیسیون پزشکی طبق تحقیقات و بررسی که انجام داده بودم قرار بود در کمیسیون پزشکی طبق وظایف پزشک، فرد پزشک از جهات مختلف از بنده تست بگیره و ابزار های مرتبط با مناسب سازی خودرو تجویز کنه جهت اطمینان از رانندگی بنده و سپس رای و نتیجه را اعلام کند اما همه آرزو و تمام رفت و آمد هایم با وجود سختی معلولیت فقط در کسری از ثانیه توسط پزشک مربوطه بدون حتی تست و فقط با پرسیدن اسم بیماری دود هوا شد، چجوری باید به رای کمیسیون پزشکی اعتراض کنم ؟ و از راه هایی باید پیگیری کنم که راحت باشه ؟ ممنون میشم اگر کمک کنید

پاسخ ها

درود بر شما قابل اقدام خواهد بود

سلام این موضوع قابل اقدام هست و قادر به اعتراض هستید تا وضعیت شما در کمیسیون پزشکی، مجدداً بررسی بشود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص