موثر است
البته اگر به نام همسرتان باشد باز هم همان مشکل را دارید
انتقال خودرو به نام همسر معمولاً لزوماً باعث کاهش دهک نمیشود چون در ارزیابی وسع، دارایی کل خانوار ملاک قرار میگیرد.
سلام تفاوتی نداره بزن به نام فرزندت و فرزندت رو جدا کن از یارانه ات
باسلام فرقی نمیکند