مالک جدید میتواند تقاضای تغییر مالک را در سامانه اداره برق درخواست کند تا مشکلی پیش نیاید
از طریق اداره برق پیگیری شود
صرف بهنامبودن کنتور برای آقای علی، بهتنهایی حق واگذاری یا استرداد اشتراک از آقای محمد ایجاد نمیکند و ملاک، مدارک مالکیت، قرارداد و وضعیت ثبتشده نزد شرکت برق است.
فقط میتونه قیمت کنتور رو از مالک اشتراک بگیره