درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

در یک خیابان شهری،یکطرفه در شب خیابان 3 لاین با لاین پارک داشت خودرو پراید از لاین وسط راهنما زده تا کنار پارک کنه داخل آیینه هم نگاه کرده ماشینی نبوده همینکه سر ماشین هنوز به‌طور کامل کج نشده به راست خودرو 405 باسرعت خاسته تا از سمت راست سبقت بگیره دم خودرو پراید تقریبا با ماشین پارک شده کنار خیابان برابر بوده که خودرو 405 برخورد میکنه به درب سمت شاگرد خودرو پراید و همزمان برخورد میکنه به گلگیر خودرو پارس در حال پارک افسر سر صحنه نبود فردا اومد و مقصر 100درصد را پراید کرد حالا سوال چرا خودرو 405 بدون خط ترمز و غیر مجاز بودن سبقت از راست و زننده به هردو ماشین باشه و بعد خسارت همه حتی ماشین پارک شده را پراید باید پرداخت کنه و ایا راهی هست که من بتونم چطور از خودم دفاع کنم ضمنا دوربین در محل نبوده

پاسخ ها

این حق برای شما محفوظ هست که به نظر افسر راهنمایی و رانندگی اعتراض بفرمائید.

نیاز به کارشناسی دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص