درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جذب به عنوان نیروی غیر بومی

با سلام و عرض ارادت بنده توی آزمون استخدامی فراگیر سیزدهم(آزمون سراسری)شرکت کردم و برای شغل کارشناس نظارت و ارزیابی کیفیت اداره کل استاندارد استان کردستان قبول شدم حالا با توجه به اینکه بنده اصالتا لر ساکن خرم آباد هستم و به عنوان نیروی غیر بومی توی آزمون عمومی شرکت کردم و برای استان کردستان شهرستان سنندج قبول شدم میخواستم بدونم حالا اداره باید به من حق اسکان یا حق مسکن یا هزینه ایاب ذهاب رو جداگانه (چون نیروی غیربومی هستم) پرداخت کنه یا نه ؟؟) امروز با معاون مالی صحبت کردم نامه هم زدم براش میگه که باید ی چیزی پیوستش کنی حالا میخواستم ببینم اگه چیزی شامل حالم میشه بخشنامه ای یا دستورالعملی چیزی هست که بتونم به حقم برسم؟؟؟؟

پاسخ ها

سلام این امر را بایست از طریق اداره ذی‌ربط دنبال بفرمائید تا بدین سبب، به کسب اطلاع منجر بگردد.

باید بررسی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص