درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اجرای احکام

با سلام خدمت وکلای گرامی و دانشمند بنده یک پرونده داشتم که یک نفر از من و یک شخص دیگر شکایت کرده بود حالا در رای دادگاه بنده تبرعه شدم و شخص دیگر محکوم ولی پیامک آمده که پرونده شما به اجرای احکام رفته ینی چه؟خب من که تبرعه شدم اجرا برای چیست

پاسخ ها

سلام روند به این صورت است

سلام دادنامه صادره شده می‌بایستی مورد مطالعه قرار بگیرد تا علت این امر مشخص بشود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص