درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - واخواهی

سلام من و شوهرم حدود سه سالی هست که باهم تو اختلاف هستیم ،متاسفانه ایشون تمکین علیه من شکایت کرد و حکم عدم تمکین من ثابت شد،من حدود. یکسال پیش اظهارنامه برگشت به زندگی دادم ، ومطالبه نفقه مو کردم، طرف تو زندان بود و تو جلسات حاضر نشد و حکم نفقه به نفع من صادر شد ،الان بعد چهار ماه که حکم نفقه صادر شده ،اومده واخواهی کرده؟ من الان چکار باید بکنم ،همش تو زندان هم از دست من شکایت میکرد ،اظهارنامه میداد، چطوری میتونم ثابت کنم که ایشون از رای خبر داشته

پاسخ ها

سلام

در پرونده نفقه رسید ابلاغ به وی وجود دارد که نشان میدهد ابلاغ را مشاهده کرده یا خیر

سلام اگر در دادنامه نفقه، نوشته شده باشد که حکم حضوری هست، واخواهی همسرتان بی‌نتیجه خواهد ماند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص