درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوق هیات مدیر ساختمان

سلام،من به مدت 6 ماه هست که عضو هیات مدیره برجی در تهران شده ام که خودم هم ساکن آنجا هستم. و به عنوان مدیر اجرایی تمام کارهای رسیدگی به پرسنل و نظارت بر تمیزی ساختمان و رسیدگی به همسایگانی که توجه به فرهنگ آپارتمان نشینی ندارند با من است.آیا من میتوانم درخواست حقوق از ساختمان داشته باشم؟و اگر جواب مثبت است چقدر؟

پاسخ ها

معمولا خیر 

سلام بله؛ دریافت حقوق با تصویب در مجمع عمومی مجتمع مسکونی، امکان‌پذیر هست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص