درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوق برای اعضای هیئت مدیره ساختمان

سلام، الان به مدت 6 ماه است که من یکی از اعضای هیئت مدیره برجی واقع در تهران شده ام که خودم هم از ساکنین همان برج هستم.بیشتر مسولیتهای ساختمان از جمله سرکشی به کارکنان و نظارت بر کارهای داخلی ساختمان و نظافت و سرو کله زدن با ساکنانی که بی قانون وبی فرهنگ هستند با من است.میخواهم بدانم آیا من میتوانم تقاضای حقوق داشته باشم؟واگر جواب مثبت است چگونه این حقوق باید محاسبه شود؟ ممنون

پاسخ ها

کاربر محترم مدیر ساختمان می‌تواند حق‌الزحمه دریافت کنند مبلغ این حق الزحمه توسط مجمع عمومی ساکنین تعیین و در صورت جلسه رسمی ثبت می شود.

سلام در صورتی حق دریافت حقوق دارید که به تصویب مجمع عمومی برج برسد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص