درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی زنان

باسلام و تشکر ویژه از وکلای محترم. اینجانب فراموش نمودم ذکر کنم که خانم هستم و گویا سن بازنشستگی زنان 57 سال و یا 30 سال سابقه بیمه می باشد . بنده 30 سال بیمه دارم و 58 سال سن . ولی توانایی کار دارم و تمایلی به بازنشستگی نداشته و خواهان خدمت حداقل بمدت 2 سال تا سن 60 سالگی می باشم. آیا کارفرما می تواند بنده را بازنشست نماید چون به جمله (در صورت رضایت کارفرما) تأکید نموده و اصرار دارد بازنشست شوم و مجدد با مبلغی کمتر قرارداد کار با بنده بسته شود . پاسخ به سوال اینجانب مورد استدعاست با تشکر .

پاسخ ها

کارفرما اجباری در استخدام شما ندارند

سلام شما به سن بازنشستگی رسیده‌اید و فقط با رضایت کارفرما می‌توانید تا چند سال دیگر نیز اشتغال داشته باشید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص