درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ارث

سلام.برادرم سال93فوت کرده 1_مجرد بود دوم آن موقع ای که فوت شد پدر ومادر درقید حیات بودن .برداران من دوخط همراه اول0912داشت ما آن را انجام واث کرده ایم .ولی به دلیل مریضی پدر ومادرم نرفتیم دنبال خط ها .متاسفانه درسال 1402 در دوماه هم پدرم وهم مادرم فوت کردان .بند برای پدرومادر انحصار وراثت گرفتم ولی آیا الان چگونه باید اقدام کنم تاخط ها را چگونه ازمخابرات پی گیری آیا اول از اداره مالیات شروع کنم .راهنمایی کنید ممنون میشم

پاسخ ها

پس از صدور گواهی انحصار وراثت  از اپراتورهای مربوطه استعلام کنید 

سلام چون که در زمان حیات والدین، نسبت به خط‌های تلفن همراه برادرِ مرحوم‌تان، تعیین تکلیف نشده است فلذا با گواهی حصر وراثت جدید نسبت به والدینِ مرحوم‌تان، بایست از نو شروع بفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص