درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اشتباه پزشک

من وقتی سرکار بودم کارگر ساده ام از 4طبقه جای آسانسور رفتم پایین آمبولانس اومده بودمنو برده بیمارستان چهارپنج روز بعدکه خواستن ترخیص کنن گفتم که کمرم دردمیکنه خیلی ولی دکتربهم گفت چیزی نیست از اونجا افتادی نمردی میگی کمرتم دردنکنه ترخیص کرد ولی بعد یه هفته نتونستم تحمل کنم رفتم مطب یه دکتر دیگه اون نوشت ام آرآی گرفتم اوردم گفت باید جراحی کنی مهره هات شکسته آیا میتونم ازاون دکتربیمارستان شکایت کنم

پاسخ ها

با توجه به توضیحات خیر مگر اینکه به دلیل تشخیص نادرست ایشان دچار عارضه شده باشید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص