درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

سلام.من تصادف کردم و مقصر شدم در این تصادف متاسقانه گواهینامه نداشتم ویک سر نشین هم که رفیقم باهام بوده هست مارو منتقل میکنن به بیمارستان خوشبختانه با انجام تمام معاینات به هیچ کدوممون آسیب نرسیده و روز بعد مرخص میشیم الان که به رفیقم میگم بیا بریم پاسگاه رضایتمون رو اعلام کنیم که ماشین خودمو و طرف مقابل آزاد کنیم نمیاد داره اذیت میکنه بهونه در میاره من حالم بده توان ندارم و از این حرفا گفتم منو راهنمایی کنید چیکار کنم ماشینارو از پارکینگ بیارم بیرون درضمن صاحب اون ماشین رضایتشو اعلام کرده گفته ماشینمو درست کن هیچ شکایتی ندارم و من قبول کردم

پاسخ ها

سلام تکلیفِ سلامتیِ رفیق‌تان می‌بایست روشن بگردد تا متعاقباً قادر به ترخیص وسیله نقلیه از پارکینگ باشید.

نمی‌توانید مجبورش کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص