درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شرح در متن

با سلام و احترام . همانطور که قبلا بیان نمودم سیم کارت بنده که به علت بدهی سلب امتیاز شده و تخلیه شده است با اینکه بیش از دوسال پیگیری کردم و حکم به نفع اینجانب شده و شرکت می بایست سیم کارت را به بنده ارايه دهد و پرونده به واحد اجرای احکام رفته ولی به برج 140508 موکول گردیده است متاسفانه با ارسال لایحه درخواست شناسایی و توقیف اموال . لایحه تسریع در رسیدگی و همچنین لایحه از طریق خدمات قضایی ارسال کردم مبنی بر اینکه اموال شرکت ار طریق اداره ثبت شرکت‌ها و استعلام مالکیت سیم کارت از سازمان تنظیم مقررات و همچنین درخواست خسارت تاخیر در اجرا و منع همراه اول که سیم کارت به غیر بفروش نرسد متاسفانه اقدامی از واحد اجرای احکام که شرکت را ملزم کند مشاهده ننمودم جدیدا در سامانه ارتباط مردمی قوه قضائیه به صورت مکتوب نوشتم با ارسال این لایحه ها تاکنون جدیتی در واحد اجرای احکام مشاهده ننموده ام و تقاضای تسریع در رسیدگی دارم . نمیدونم شرکت به این بزرگی احتمالا پشتش خیلی گرمه و به‌این راحتی نمی تونی به حقت برسی اما من هنوزم پیگیر هستم . اگر راهی وجود داره که بشود واحد اجرای احکام ملزم کرد به بنده ارائه دهید . در ضمن من می خوام برای رئیس قوه قضائیه نامه ارسال کنم و واقعا از نحوه عملکرد واحد اجرای احکام ناراضی هستم آیا راهی وجود دارد به ایشان نامه یا پیام ارسال کنم .

پاسخ ها

سلام لازم است که پرونده اجرایی را به نحو حضوری و مستمر از طریق واحد اجرای احکام دنبال بنمائید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا فرمائید.

نیاز به بررسی دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص