درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سنوات

سلام من سال 14٠1برج 2اومدم سرکار تا 14٠5فروردین سرکار بودم بعد منو انداختن بیرون بعد خاستم بدونم سنوات من پایه حقوق 4٠4حساب میکنن یا 4٠5ک ا ماه کار کردم بعد شرکت ب ما گفته بیمه قرارداد داریم یعنی تا برج 11 مبلغ 12میلیون از حساب شما برمیداریم در صورتی ک منو اخراج کردن بعد بیمه منم قرار نیست بریزن ی پول الکی برمیدارن چجوریه داستان وقتی من فسخ کردم نمیرم سرکار چرا بیمه بردارن واقعیه یا نه؟

پاسخ ها

سلام از طریق سامانه جامع روابط کار اقدام بفرمائید تا به نتیجه مطلوب برسید.

از طریق تامین اجتماعی پیگیری نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص