درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

با سلام همسر بنده با عابر پیاده تصادف کرده و به اسرار خود عابر محل تصادف رو ترک کرده حالا همین عابر پیاده رفته شکایت کرده و از پلیس برای ما پیام اومده که 48دیگه مراجعه کنید به کلانتری خواستم بدونم چی میشه آیا زندانی داره همسرم و ماشین به پارکینگ می‌ره؟

پاسخ ها

باسلام مرجع قضایی تصمیم میگیرد

سلام بایست دید که به چه عنوانی از همسرتان شکایت نموده است. با توجه به عدم وجود سوءنیت مجرمانه از جانب همسرتان، ایشان به احتمال زیاد به مجازات زندان محکوم نخواهند شد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص