درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی ملکی

سلام .من از شخصی با حکم کیفری رای دادگاه 47 میلیون سال 1387و تاخیر تادیه رای وتوقیفی که انجام داده بودم .2دانگ از یک واحد آپارتمان از طریق اجرای احکام به نامم زده شد .و بنده الان باشخصیت که به صورت قولنامه اون آپارتمان را از شخص دوم یعنی مالک و سازنده اصلی اون خونه را یک بار فروخته که فقط4دانگ مالک بوده و من دودانگی راکه به نام شخص دیگری بوده توقیفرکردم و چند سال بعد این اپارتمان رو میفروشند به شخصزسوم به صورت 6دادنگ که دودانگ اصلا به نفر دوم هم فروخته نشده بوده .چون مالکیتی نداشته .حالا سوا ل من?اینه من میتونم 4دانگ مابقی را تو مزایده از طریق دادگاه خریداری کنم ؟و باید افراز هم داشته باشم؟وبا در نظر گرفتن اینکه اون اپارتمان هنوز سر مالکیت 6دانگش معارض ه دارد؟

پاسخ ها

سلام پرونده اجراییِ شما بایست بررسیِ دقیق بشود.

نیاز به بررسی بیشتر دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص