درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تامین دلیل

با سلام ،در حدود3ماه قبل عموی بنده با خودروی من با نیوجرسی تصادف کردند،طبق کروکی راننده و اداره راهداری 50/50مقصر شناخته شدند،بنده از اداره راهداری شکایت و درخواست تامین دلیل برای خسارت خودرو کردم و تامین دلیل توسط کارشناس دادگستری انجام شده است و اعتراضی ندارم برای ادامه کار باید چه کنم؟باتشکر

پاسخ ها

سلام بر شما بعد از تامین دلیل لازم است تا افامه دعوی مطالبه خسارت علیه راهداری استان و شهرستان نموده و منتظر ابلاغ وقت دادرسی باشید

سلام دادخواست به خواسته مطالبه خسارت علیه راهداری از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.

برای دریافت خسارت باید دادخواست مطالبه خسارت علیه اداره راهداری و مقصر دیگر بر اساس نظریه کارشناس در دادگاه حقوقی مطرح کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص