سلام
ردنیابت یعنی پرونده ناقص است و هنوز در حال رسیدگی است. اگر احضاریه بیاید و نروید ، ممکن است حکم غیابی صادر شود
کاربر محترم رد نیابت قضایی یعنی پرونده به دادگاهی که در حال رسیدگی است ارجاع شده
سلام پرونده به همان دادسرا یا دادگاه اصلی ارجاع داده شده است و شما پس از ارسال ابلاغیه، میبایست در زمان و مکان تعیین شده، حضور بهم برسانید.