درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اتهام تخریب

سلام.اقا قبل از عید من و داداشم روگرفت.به اتهام تخریب.محلی زنگ زده بودن.چون چو شهرستان دشمن زیاد داریم.بردن کلانتری.فردا فرستادن.دادسرا.ما سه نفر بودیم.فقط یدونه تفنگ ازاین بایدها.ساچمه ای که پرنده میزن.این دوستمون داشت.گیردادان.یدونم ازاین دار بزرگ.خلاصه.این دوستمون.گردن گرفت گفت هردوتاش مال من هست.بازپرس یدونه جواز از اون خاست.بعد ببخشید گیر دادن برای سربازی من و داداشم.نرفتیم.گفت شماهم برید کارهای معافیت انجام بدید.بعد بیاید.1ماه بعد احضاریه اومد ما نرفتیم.برج 11پیام اومد پرونده اومده شهرتون ردنیابت.ناقص بوده برگشت خورده.الانم دوباره پیام اومده ردنیابت قضای.پرونده وقت وزارت برج 6ولی پرونده اومده شعبه 5دادیاری.میخاستم.بدونم این ردنیابت فضای یعنی چی.میان دنبالمون.اگریه وقتی بگیرن.چه میشه.زندان داره.یامیبرن خدمت.من 38سالم.هست.داداشم 40سال داره.راهنمایم بکنید .ممنون

پاسخ ها

سلام

ردنیابت یعنی پرونده ناقص است و هنوز در حال رسیدگی است. اگر احضاریه بیاید و نروید ، ممکن است حکم غیابی صادر شود

کاربر محترم رد نیابت قضایی یعنی پرونده به دادگاهی که در حال رسیدگی است ارجاع شده 

سلام پرونده به همان دادسرا یا دادگاه اصلی ارجاع داده شده است و شما پس از ارسال ابلاغیه، می‌بایست در زمان و مکان تعیین شده، حضور بهم برسانید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص